Taloudellisia säästöjä, sitoutuneempia asiakkaita, parempaa tuottoa, motivoituneempi henkilöstö, vetovoimaisempi brändi .... ovat tuloksia aidosta asiakaskokemusjohtamisesta yrityksissä.
 

 RÄÄTÄLÖITÄVÄ VALMENNUS ASIAKASKOKEMUSJOHTAMISEN KEHITTÄMISEEN

- ASIAKASKOKEMUS EROTTUVAKSI KILPAILUEDUKSI-

Erottuva kilpailuetu syntyy vaikuttavan muistijäljen jättävästä asiakaskokemuksesta

Tällaisen asiakaskokemuksen saamisesta konkretiaksi yrityksen päivittäiseen toimintaan ja johtamiseen on koko organisaatiolla ja sen eri toiminnoilla yhteisvastuu.

Valmennuksemme tarjoaa sekä tietoa että aihetta konkretisoivia käytännön kokemuksia, esimerkkejä ja työkaluja, joita yrityksenne voi hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämisessä ja toteuttamisessa. Tilannedemot syventävät tietoa ohjaamalla ajattelua ja tiedon soveltamista käytäntöön. 

Näin sen räätälöimme

Valmennus rakennetaan ja sisältöä painotetaan yrityksenne haasteiden ja tilanteen sekä kohderyhmän mukaan. Valmennus voidaan toteuttaa joko puoli- tai kokopäiväisenä. Se voidaan toteuttaa joko itsenäisenä tapahtumana tai kytkeä yrityksenne muihin tilaisuuksiin kuten esim. johtoryhmän tapaamiseen, henkilöstötilaisuuksiin, tiimitapaamisiin jne.

Näin yrityksenne osallistujat saavat jo päivän aikana oivalluksia ja näkemystä siitä, mikä yrityksellenne on tässä kaikessa olennaisinta.

Alla olevista aiheista valitsemme kanssanne ne osiot, joista toteutus rakentuu

Asiakaskokemusjohtamista ulkoa sisään   

  • Mistä kokonaisvaltainen asiakaskokemus syntyy?
  • Asiakaskokemusjohtaminen parhaimmillaan/ pahimmillaan
  • Brändilupauksen lunastus aidosti vaikuttavaksi asiakaskokemukseksi

Tunteiden osuus vähintään 50% asiakaskokemuksesta - miten niihin voidaan vaikuttaa?

  • Näin tunteet vähentävät tai lisäävät kiinnostusta ja vahvistavat tai tuhoavat asiakassuhteita
  • Tavoiteltavien tunteiden suunnittelu - näin syntyy organisaation mitattava tunnejälki

Näin vahvistat aitoa asiakasymmärtämystä ja luot pohjaa myös uutta luovalle ajattelulle ja kehittämiselle

  • Asiakaspolkukartat asiakkaan kohtaamispisteiden ja kriittisimpien kohtaamisten tunnistamisessa - pohja vaikuttavan asiakaskokemuksen tuottamiseen ja mittaamiseen

  • Todellinen Asiakkaan Ääni kuuluviin
    - tulosta tutkimuksella ja muiden kuuntelupisteiden ja -kanavien monimuotoisella hyödyntämisellä

  • Kokemussegmentoinnilla aitoon asiakaslähtöisyyteen

  • Vaikuttamis- ja viestintäkanavat saumattoman asiakaskokemuksen tuottamisessa

Tilannedemo: Asiakkaan näkökulma ja asiakasymmärrys  - dialogi ja kuuntelemisen taito asiakasarvon luomisessa 

Asiakaskokemuslähtöisen kulttuurin vahvistaminen organisaatiossa sisäisesti

  • Organisaation eri toimintojen yli rakentuvat avainkumppanuudet ja sisäiset asiakaslähtöisen toiminnan mahdollistajat 
  • Työntekijäkokemusten merkitys asiakas-kokemusten muodostumiseen - haaste johtamiselle

Tilannedemo: Yritys ja asiakas toistensa peileinä - kokemusten kohtaaminen tunteiden ja toiminnan tasoilla

Johtopäätöksiä/keskustelua - asiakaskokemus erottuvaksi eduksi ja asiakaskokemuksen johtaminen organisaation arkeen.

  • Mitä tämä tarkoittaa yrityksessämme? Miten tästä edetä?  

"Ellet suunnittele asiakaskokemusta, sattuma tekee sen"

Päivän osallistujat valitaan yrityksenne kanssa yhdessä.

Osallistujat voivat olla yrityksen johtoa, markkinoinnin, viestinnän, HR- ja palvelutoimintojen, myynnin, tuotekehitykssen vastuutehtävissä olevia henkilöitä tai eri toiminnoista olevia ryhmiä.

Valmentajat

Päivän vetäjät Marketta Rusi-Karlsson, Netgain Oy  ja Taru Hermunen-Kuusela, Sirinium - Ajatusten Ateljeeovat yhdistäneet kokemuksensa, asiantuntemuksensa ja ideansa tarjoten päivänpolttavaa ja uutta asiaa uudella tavalla.

Marketta Rusi-Karlsson, KTM, MBA,BPS, Toimitusjohtaja, Netgain Oy

Monipuolisena ja innostavana vetäjänä Marketta yhdistää tiedon ja käytännön helposti omaksuttavaksi kokonaisuudeksi. 
Vahva kokemus yritysten liiketoiminnan johdossa markkinoinnin ja viestinnän sekä asiakkuuksien  johtajana ja kehittäjänä sekä omassa yrityksessä yritysten ja liittojen markkinoinnin ja asiakaslähtöisten toimintojen ja prosessien kehittäjänä ja implementoijana takaavat laaja-alaisen sisällön käsittelyn käytännön esimerkein. 

Aikaisemmissa koulutuspalautteissa ovat korostuneet aiheiden käsittelyn laajuus ja käytännönläheisyys, kouluttajan innostavuus, vahva asiantuntemus, uudet ideat ja ajatukset.
 

Taru Hermunen-Kuusela, FM, valmentaja, kouluttaja, luova yrittäjä, Sirinium - Ajatusten Ateljee

Taru on kuunteleva ja kannustava valmentaja, joka johdattaa kohti uusia näkökulmia ja omia oivalluksia. Tarun ohjaamat tilannedemot syventävät kehityspäivän asiatiedon käsittelyä ja havainnollistamista sekä tuottavat kokemuksellista oppimista rennolla otteella, ja jokainen voi rauhassa keskittyä itselleen olennaisimpiin asioihin.

Innostunut mieli ja luova ajattelu tekevät uusien ratkaisujen ja toimintamallien ideoinnista mukavaa sekä auttavat toimimaan tavoitteellisesti. Tunne, toimi, toteuta!

 

 

Etukäteissuunnittelu käy helposti eikä vaadi  monia aikaa vieviä palavereja.

Suunnitteluvaiheeseen sisältyy keskustelujen kautta tapahtuva yrityksenne tai yksikkönne haasteiden ja kehityspainopisteiden tunnistaminen. Sen, valmennuksen pituuden ja osallistujien perusteella teemme ehdotuksen kokonaisuudesta ja toteutustavasta.  

Hinnoittelu

Alkukeskustelu ja tilannetodennus on maksuton.

Valmennuksen hintaan (alk. 1 500 euroa) sisältyvät niin suunnitteluvaihe kuin toteutus ja loppuseuranta. Lopulliseen hintaan vaikuttavat valmennuksen kesto (puoli- vai kokopäiväinen), sisällön laajuus ja osallistujamäärä. 

Jos valmennustilaisuuksia on useampia, hinta on edullisempi  seuraavissa valmennuksissa.

Yhteistyö perustuu tekemäämme tarjoukseen, joka on molemminpuolisesti hyväksytty.

Hintoihin lisätään voimassaoleva alv 24%

 

Klikkaamalla tästä pääset tutustumaan halutessasi laajempaan kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen vaiheittaista kehitysohjelmaa koskevaan esittelyyn. 

Jos kiinnostuit oheisesta valmennuksesta ota yhteyttä puhelimitse p. 0400 404885/Rusi-Karlsson tai sähköpostitse osoitteeseen: marketta.rusi-karlsson@netgain.fi 

TAI lähetä alla oleva yhteydenottopyyntölomake, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian.

 

Asiani:


Nimi:

Tehtävänimike:

Yritys:

Puhelinnumero:

Matkapuhelin:

Sähköpostiosoite:

Postiosoite:


Roskapostisuojaus:Paljonko on kahdeksan miinus kuusi?
(Pakollinen, Vastaa numeroin)



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Netgain Oy
| Mäkirinne 2, 01390 VANTAA | Puh. +358 400 404 885 | info(at)netgain.fi