RÄÄTÄLÖITÄVÄ VALMENNUS/WORKSHOP JÄRJESTÖN                                         JÄSENKOKEMUSJOHTAMISEN KEHITTÄMISEKSI               
"JÄSENKOKEMUS EROTTUVAKSI EDUKSI"

 

Vaikuttavat jäsenkokemukset vahvistavat jäsenkunnan sitoutumista, innostavat suositteluun ja saavat potentiaaliset jäsenet kiinnostumaan. Myös organisaation sisäinen tehokkuus kasvaa.

Kun haluat edistää organisaatiosi kehittymistä aidosti jäsenehtoisesti toimivaksi ja uutta luovaksi, tutustu tähän organisaatiosi haasteiden ja tilanteen sekä kohderyhmän mukaan puoli- tai kokopäiväiseksi suunniteltavaan valmennukseen/workshopiin.

Päivän loputtua olette löytäneet keinoja siihen, miten arvioida jäsenkokemusta, suunnitella ja vahvistaa vaikuttavan jäsenkokemuksen syntymistä ja vahvistaa sisäistä jäsenkokemuskulttuuria.

 


Päivän aiheita, joista räätälöidään puoli- tai kokopäiväinen kokonaisuus organisaationne tilanteen ja haasteiden sekä osallistujaryhmän  mukaan:
 

Näin syntyvät jäsenkokemukset

  • Jäsenlupaus ja lunastus - älä anna kuilun syntyä
  • Mitä tarkoittaa kokonaisvaltainen jäsenkokemus?
  • Jäsenlähtöisyyden ohjaava vaikutus - johtamista sisältä ulos vai ulkoa sisään?
  • Jäsenkokemusjohtaminen parhaimmillaan/ pahimmillaan.


Näin saat aikaan yhä vaikuttavampia jäsenkokemuksia

  • Jäsenistön eri roolit ja kokemussegmentointi perustana yhä tuloksellisempaan jäsenlähtöisyyteen 
     
  • Jäsenpolkukartat keinoina kohtaamispisteiden ja kriittisten kohtaamisten tunnistamisessa, arvottamisessa ja jäsenymmärryksen vahvistamisessa
     
  • Erilaisten tunteiden merkitys ja huomioiminen jäsenyyden synnyssä, jäsenkokemuksen arvon vahvistumisessa tai heikentymisessä. Näin pystyt vaikuttamaan muistettavaan ja mitattavaan tunnejälkeen.
     
  • Jäsenen Ääni-ohjelmat, jäsenkokemustutkimukset ja muut monimuotoiset jäsenen kuuntelupisteet jäsenymmärryksen vahvistajina


Jäsenlähtöisen kulttuurin vahvistaminen sisäisesti

  • Organisaation mahdollistajat ja erinomaisen työntekijäkokemuksen syntyminen ja merkitys jäsenkokemukseen.
     
  • Vastuut ja yhteistyö eri toimintojen ja organisaatiotasojen välillä jäsenkokemusten muodostamisessa - osaaminen ja tieto yhteiseen käyttöön


Palvelu-, yhteisöllisyys- ja viestintäkanavien haasteet ja mahdollisuudet  

  • Monikanavaisuuden merkitys ja hyödyntäminen saumattoman (johdonmukaisen) jäsenkokemuksen rakentamisessa


Yhteenveto, miten tästä eteenpäin. Omien mahdollisuuksien ja haasteiden tunnistaminen.

  • Keskustelua ja yhteenvetoa siitä, miten oma oma organisaatio ja työympäristö mahdollistaa aidon jäsenkokemusjohtamisen, mitä mahdollisuuksia se antaa ja mitä haasteita on voitettavana.
     
  • Miten oma organisaatio voisi kehittää ylivertaisuuttaan?
     
  • Miten tästä eteenpäin?

"Ellet suunnittele jäsenkokemusta, sattuma tekee sen"

Päivä voidaan toteuttaa itsenäisesti puoli- tai kokopäiväisena tilaisuutena valituille kohderyhmille tai osana organisaationne muita tilaisuuksia kuten johtoryhmän tapaamista, henkilöstötilaisuuksia, tiimitapaamisia jms.

Päivän vetäjä ja sparraaja



Marketta Rusi-Karlsson
KTM, MBA, BPS
Toimitusjohtaja
Netgain Oy




Monipuolisena ja innostavana vetäjänä Marketta yhdistää tiedon ja käytännön helposti omaksuttavaksi kokonaisuudeksi.
Vahva kokemus

  • järjestöjen markkinoinnin ja jäsenlähtöisten toimintatapojen kehittäjänä ja muutosten läpiviennissä ja valmennuksessa sekä
  • yritysten liiketoiminnan johdossa markkinoinnin, viestinnän sekä asiakkuuksien johtajana ja kehittäjänä

takaa laaja-alaisen sisällön käsittelyn käytännön esimerkein

Kenelle valmennus on tarkoitettu?

Yhdessä organisaationne kanssa valitaan räätälöidyn päivän osallistujat.
Näitä voivat olla mm. järjestön johtavassa asemassa olevat henkilöt, markkinoinnin, viestinnän, asiakaspalvelun, jäsensuhteita koskevien asioiden ja HR-asioiden vastuutehtävissä sekä luottamustehtävissä toimivat henkilöt sekä erilaisten yhteistyöfoorumien tai henkilöstö-/vapaaehtoistyöryhmien jäsenet.

Osallistujapalautteita avoimesta järjestöille kohdistetusta jäsenkokemusvalmennuksesta

Palautteissa on korostunut vetäjän vahva asiantuntemus, vetäjän kokemuksen ja esimerkkien tuoma käytännönläheisyys, selkeä esitystapa, monipuolinen asioiden käsittely sekä uudet ideat ja kunnon työkalut suunnitteluun ja kehittämiseen.

Aktiiviset ja antoisat keskustelut ja kokemusten vaihdot osallistujien kesken ovat tuoneet vahvan lisäarvonsa päivän antiin. (osallistujien palautteiden mukaan)

Lainauksia osallistujien kommenteista (Mitä hyvää päivässä):

" Monipuolinen sisältö ja tarkastelunäkökulma. Innostunut puhuja. Keskustelut täydensivät sisältöä."

" Innostava luennoitsija. Materiaalin käytännönläheisyys. Paljon sovellettavissa oman yhdistyksen toimintaan. Kiinnostavaa asiaa."

"Herätti huomaamaan monia asioita, joita omassa liitossa voisi tehdä toisin." 

"Sain konkreettisia vinkkejä ja ideoita, joita voin yrittää viedä omassa organisaatiossani lävitse."

"Ehdottomasti parhaimpia/hyödyllisimpiä koulutuksia, joissa olen parinkymmenen työvuoden aikana ollut. Aion suositella ao. koulutusta ja kouluttajaa muillekin

 

Etukäteissuunnittelu käy helposti eikä vaadi  monia aikaa vieviä palavereja.

Suunnitteluvaiheeseen sisältyy keskustelujen kautta tapahtuva organisaation haasteiden ja kehityspainopisteiden tunnistaminen. Sen, valmennuksen pituuden ja osallistujien perusteella teemme ehdotuksen kokonaisuudesta ja toteutustavasta.  

Hinnoittelu

Alkukeskustelu ja tilannetodennus on maksuton.

Valmennuksen hintaan sisältyvät niin suunnitteluvaihe kuin toteutus ja loppuseuranta. Lopulliseen hintaan vaikuttavat valmennuksen kesto (puoli- vai kokopäiväinen), sisällön laajuus ja osallistujamäärä. 

Jos valmennustilaisuuksia on useampia, hinta on edullisempi  seuraavissa valmennuksissa.

Yhteistyö perustuu tekemäämme tarjoukseen, joka on molemminpuolisesti hyväksytty.

Hintoihin lisätään voimassaoleva alv 24%

Jos kiinnostuit tällä sivulla esitellystä räätälöitävästä valmennuksesta, 
täytä alla oleva lomake ja lähetä se tai soita puh. 0400 404885/Marketta Rusi-Karlsson tai lähetä sähköposti osoitteeseen marketta.rusi-karlsson@netgain.fi, niin katsotaan, miten yhteistyömme voisi edetä.

 

Yhteydenottopyyntö :


Nimi:

Organisaatio:

Tehtävä organisaatiossa:

Puhelin:

Matkapuhelin:

Sähköpostiosoite:

Postiosoite:


Roskapostisuojaus:Paljonko on neljä plus viisi?
(Pakollinen, Vastaa numeroin)



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Netgain Oy
| Mäkirinne 2, 01390 VANTAA | Puh. +358 400 404 885 | info(at)netgain.fi