OSALLISTU NYT JÄSENKOKEMUKSEN KEHITYSPÄIVÄÄN
LIITOILLE JA YHDISTYKSILLE
 
   

                          
  Saat keinoja ja ratkaisuja siihen, miten vahvistaa organisaation aitoa jäsenlähtöisyyttä  tunnistamalla jäsenten ja jäsenpotentiaalin odotuksia ja tavoitteita yhä paremmin ja 
 syventämällä näin organisaatiosi ymmärrystä sen toteuttamisessa.

                                               Aika: ke 5.4.2017 klo 9.00-16.00

                      Paikka :  Pääposti, Mannerheiminaukio 1 B, 00100 Helsinki

 

 Päivän aikana myös pohditaan yhdessä, miten soveltaa käsiteltäviä  ratkaisuja  omassa organisaatiossa ja pystyä vastaamaan syntyneisiin haasteisiin.

Ohjelma

Ilmoittautuminen ja aamukahvi 8.30-9.00

Aloitus klo 9.00

Jäsenlähtöisyys konkretiaksi

  • Jäsenkokemus strategiassa ja sen toteutuksessa
  • Miten ja missä kokemukset syntyvät 
  • Jäsenkokemuslupaus 
    • ​perusta kokemuksen suunnitteluun, tuottamiseen, johtamiseen ja mittaamiseen
    • ​johdonmukaisuus jäsenelle - lisäarvon tunnistaminen
    • raamit toimijoille - jäsenymmärrys, kokemuksen todentaminen

​​Jäsenpolkukartat tuovat jäsenen toiminnan ytimeen- maailma jäsenen silmin

  • Kokonaisvaltaisen jäsenkokemuspolun muodostuminen - mistä kokemus kulloinkin alkaa ja mihin se päättyy
    • Yksilöiden, tavoitteiden ja odotusten tunnistaminen 
    • Uusien mahdollisuuksien löytäminen lisäarvon tuottamiseen ja kipupisteiden poistamiseen
  • ​Polun kulun eri vaiheet ja näiden kohtaamispisteet tuovat esiin kokemuksen ratkaisuhetket
  • Polkukartta tuo ​syvyyttä ja ymmärrystä hankittuun tietoon  
    •  saa kokemuksen eloon ja näkymättömän näkyväksi
  • Jäsenpolkujen ja kohtaamispisteiden toimivuuden peilaus sisäisiin toimintamalleihin  "ilmiantaa"  jäsenlähtöisyyden tason ja mahdolliset kehityskohteet
    • ​johtaminen ulkoa sisään​​
    • jäsenymmärryksen sisäistäminen ja todentaminen organisaation kaikilla tasoilla

Lounas klo 12.00-12.45

Tunteet saavat kokemukset muistettaviksi ja johtavat päätöksiin

  • Tunneperusteinen sitoutuminen vahvin sitoutumisen muoto
  • Vähintään puolet kokemuksesta muodostuu tunteista
  • Erilaisten mitattavien tunteiden merkitys ja tunnistettavuus kiinnostuksen herättämisessä ja sitoutumisessa
  • Merkittävimmät vaikuttajat positiivisten tunteiden ja erinomaisten kokemusten taustalla

Kahvi klo 14.00

Jäsenen ja muiden sidosryhmien kuuntelu ja kokemusmittarit

  • Jäsenen ääni-ohjelmat - mitä kuuntelen, miten kuuntelen, missä kuuntelen
  • Avainmittarit kokemuksen arvon määrityksessä

Organisaation vastuutehtävissä olevien yksilöiden kokemus

  • Kuuntelukanavat
  • Organisaation mahdollistajat
  • Sisäiset ja ulkoiset avainkumppanuudet

Loppuyhteenveto. 

  • Keskustelua ja yhteenvetoa päivän annista ja päivän aikana heränneistä ajatuksista.

Päivä päättyy klo 16.00

 

Päivän vetäjä ja sparraaja



Marketta Rusi-Karlsson
KTM, MBA, BPS
Toimitusjohtaja
Netgain Oy




Monipuolisena ja innostavana vetäjänä Marketta yhdistää tiedon ja käytännön helposti omaksuttavaksi kokonaisuudeksi.

Marketan vahva kokemus 

  • järjestöjen markkinoinnin ja jäsenlähtöisten toimintatapojen kehittäjänä muutosten läpiviennissä ja valmennuksissa
     
  • yritysten liiketoiminnan johdossa markkinoinnin, viestinnän sekä asiakkuuksien johtajana ja kehittäjänä 

takaa laaja-alaisen sisällön käsittelyn käytännön esimerkein. 

Osallistujapalautteita

Palautteissa on korostunut vetäjän vahva asiantuntemus, vetäjän kokemuksen ja esimerkkien tuoma käytännönläheisyys, monipuolinen asioiden käsittely sekä uusien ideoiden ja kunnon työkalujen saaminen suunnitteluun ja kehittämiseen.

Aktiiviset ja antoisat keskustelut ja kokemusten vaihdot osallistujien kesken ovat tuoneet vahvan lisäarvonsa päivän antiin. (osallistujien palautteiden mukaan)

Kenelle kehityspäivä on tarkoitettu?

Päivä on tarkoitettu liittojen ja yhdistysten johdolle, järjestöpäälliköille, markkinointi- ja
viestintäpäälliköille, HR-asioista vastaaville, luottamustehtävissä oleville henkilöille ja yleensä 
kaikille, jotka haluavat tietää enemmän siitä, miten kehittää ja ottaa käyttöön organisaatiossa
jäsenkokemuksen parantamiseen tähtääviä ohjelmia ja/tai toimintamalleja.

Osallistuminen

  • Yhdelle henkilölle osallistumismaksu on 310 euroa 
  • Useamman kuin yhden henkilön osallistuessa samasta organisaatiosta hinta on 270 euroa/henkilö 

Hintaan sisältyvät päivän materiaali sekä kahvi- ja lounastarjoilut.

Hintoihin lisätään voimassaoleva alv 24%.

Ilmoittautuneen ollessa estynyt, hänen sijastaan voi osallistua toinen henkilö organisaatiosta. 
Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 2 viikkoa ennen tapahtumaa veloitamme 50% päivän hinnasta.

Peruuttamattomasta ilmoittautumisesta veloitamme koko osallistumismaksun.

Ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella.

Jos kuitenkin haluat kysyä päivästä lisää ennen kuin teet päätöksen osallistumisesta, niin ota yhteyttä puh. 0400 404885 tai sähköpostitse marketta.rusi-karlsson@netgain.fi

Ilmoittautumislomake

 

ILMOITTAUDUN JÄSENKOKEMUKSEN SEURAAVAN TASON KEHITYSPÄIVÄÄN TO 22.3.2018

Nimi:

Organisaatio:

Tehtävänimike:

Puhelinnumero:

GSM-numero:

Sähköpostiosoite:

Osoite:

Laskutusosoite (jos eri kuin yllä oleva osoite):

Erityisruokavalio:


Roskapostisuojaus:Paljonko on kuusi plus yksi?
(Pakollinen, Vastaa numeroin)



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Netgain Oy
| Mäkirinne 2, 01390 VANTAA | Puh. +358 400 404 885 | info(at)netgain.fi