Vetovoimaisempi brändi, sitoutuneemmat asiakkaat, motivoituneempi henkilöstö, toimivammat prosessit, parempi tuotto.... ovat tuloksia aidosta asiakaskokemusjohtamisesta yrityksessä.

Miten saada vaikuttava asiakaskokemus puheista teoiksi?

Asiakaskokemuksen ABC-aamupäivässä konkretisoituvat tärkeimmät keinot asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Aika:  ti 18.3.2014 klo 8.00-12.00

Paikka: Hotelli Arthur, Vuorikatu 19, 00100 Helsinki

Ohjelma

Aamukahvibuffet 8.00-8.15

Aloitus klo 8.15

Kokonaisvaltainen asiakaskokemus kilpailueduksi

  • Asiakaskokemus - yrityksen suurin haaste ja mahdollisuus
  • Miksi hyvä ei ole enää tarpeeksi hyvä?
  • Asiakasymmärrys kaiken avain
    • Asiakkaille merkittävintä arvoa tuottavien
      kohtaamis-/kosketuspisteiden tunnistaminen 
    • Johtaminen ulkoa sisään
  • Avainroolissa muistettava ja mitattava tunnejälki
    • Kiinnostus, sitoutuminen, suosittelu

Esiin aito asiakkaan ääni

  • Mitä kuuntelet - kysytkö oikeita asioita?
  • Miksi kuuntelet - oletko oikeasti valmis muutoksiin?
  • Miten kuuntelet - kuka on oikeassa?
  • Missä kuuntelet - viestintä-/vaikutuskanavat ja kuuntelupisteet

Ymmärrä, suunnittele ja toteuta

  • Asiakaskokemus vs. työntekijäkokemus
  • Yrityksen sisäiset avainkumppanuudet ja mahdollistajat
  • Johtamisen haasteet
  • Yksilön mahdollisuudet
  • Pienikin muutos - suuri merkitys

​Klo 12.00 Lopetus


Tilaisuuden vetäjä ja valmentaja
Marketta Rusi-Karlsson,

KTM, MBA, BPS, Toimitusjohtaja, Netgain Oy


Vahva kokemus yritysten liiketoiminnan johdossa markkinoinnin ja viestinnän
sekä asiakkuuksien johtajana ja kehittäjänä sekä omassa yrityksessä yritysten markkinoinnin ja asiakaslähtöisten toimintojen ja prosessien kehittäjänä ja implementoijana takaavat laaja-alaisen sisällön käsittelyn käytännön esimerkein. 

Aikaisemmissa koulutuspalautteissa ovat korostuneet vetäjän vahva asiantuntemus, aiheiden käsittelyn selkeys ja käytännönläheisyys, kouluttajan innostavuus, uudet näkemykset ja ajatukset.

Kenelle päivä on tarkoitettu

Päivä on suunnattu yritysten johtavassa asemassa oleville henkilöille, markkinoinnin, asiakaspalvelun, tuotemarkkinoinnin, viestinnän ja HR-asioiden vastuutehtävissä toimiville sekä yleensä kaikille, jotka haluavat kehittää ja ottaa käyttöön organisaatiossa asiakaskokemuksen parantamiseen tähtääviä ohjelmia ja toimintamalleja.

Osallistuminen

Tilaisuuden hinta on 255 euroa/henkilö. Kun samasta organisaatiosta osallistuu useampia henkilöitä, on hinta 225 euroa/henkilö. 
Hintoihin lisätään alv 24%. Hintaan sisältyy tilaisuuden materiaali ja aamukahvibuffet.

Ilmoittautuneen ollessa estynyt, hänen sijastaan voi osallistua toinen henkilö organisaatiosta. 
Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 10 päivää ennen tapahtumaa veloitamme 50% päivän hinnasta. Peruuttamattomasta ilmoittautumisesta veloitamme koko summan.

 

Ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella mahdollisimman pian,

kuitenkin viimeistään ti 11.3.2014.

Jos haluat kysyä päivästä lisää ennen kuin teet päätöksen osallistumisesta, niin ota yhteyttä
puh. 0400 404885/Marketta Rusi-Karlsson tai sähköpostitse marketta.rusi-karlsson@netgain.fi

 

Ilmoittautuminen

Asiakaskokemus 22.10.2015

Nimi:

Organisaatio:

Tehtävänimike:

Osoite:

Laskutusosoite (jos eri kuin osoite):

Puhelinnumero:

GSM-numero:

Sähköpostiosoite:

Erityisruokavalio:


Roskapostisuojaus:Paljonko on kahdeksan miinus yksi?
(Pakollinen, Vastaa numeroin)



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Netgain Oy
| Mäkirinne 2, 01390 VANTAA | Puh. +358 400 404 885 | info(at)netgain.fi